2011. március 28., hétfő

Álmos hétköznapok

Jónak jó ez a boldogságelmélet, csak mikor az elmélet gyakorlattá válik, akkor jövök rá, hogy nem is olyan könnyű minden, mint amilyennek elsőre tűnt. 
Mindenesetre Tekla az ágyacskájában alszik, csak ezért meg is kéri az árát. Az első éjszakák alatt óránként kelt és csak a mellemen nyugodott meg, ami nagyon romantikus nappal végiggondolva, de mikor éjjel a legjobb álmodból riaszt a szívet tépő sírás és zombiként próbálsz a gyereket nem elejtve eljutni az ágyig, majd azon erőlködsz nehogy elaludj, mint a filmekben a meglőtt főhős, akinek nem szabad elveszítenie az eszméletét. De haladok, most már elfogadja a cumit is éjszaka, és akkor nem veszem ki az ágyból, mert tudom, hogy éhesnek nem éhes csak odahajolok hozzá és megsimogatom. 
Egy hete csinálom az éjjeli mókát és csak remélni tudom, hogy erre a hétre már kevesebb action jut. 

Nappal pedig sportkocsik után szaglászom. Mondhatnám, hogy keresem az igazit. De olyan indiai házasságra vágyom, nem európaira, azaz valamit észérvekkel kiválasztok és kipróbálás nélkül megveszem és annak működnie kell, nincs nagyon lehetőségem az európai vonalra, hogy vadászgatok, próbálkozom és a nagy számok törvénye alapján majdcsak meglesz, mert maholnap már használnám is és nem érek rá plázázni.
Kérdeztem az egyik barátnőm, milyen kocsit is vegyek, aki azt a tippet adta, hogy a Brendonban vegyem meg, amit 60 ezerért adnak, de mint homo economicus ezt az elméletet felháborítónak tartottam. Így marad az interneten való keresgélés.
Ha van valami ennél jobb ötlet, csupa fül vagyok!
Vicces, hogy ha férfinek mondom, hogy sportkocsit keresek, mindenkinek felcsillan a szeme és nagyon akar beszélgetni a luxusautó témáról, majd mikor kijavítom látom, hogy újra érdektelen lesz a tekintete. A múltkor hagytam, hagy beszéljen és fél óra múlva képben voltam a legújabb modellekről, majd mikor visszazökkent a beszélgetőpartnerem a földre, rákérdezett, hogy gyerek mellé hogyhogy sportkocsit akarok venni. Azt nem írom le, mit árult el a tekintete, mikor elmondtam én mi is szeretnék...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése