2011. március 20., vasárnap

Etetőszék

Végzett homo economicusként a maximum minőségre és a minimális árra törekszem, ha a vevői oldalon állok. Sok etetőszéket néztem már, mit is érdemes venni a babának és a legjobb, amit a barátnőmnél láttam az STM Zii állítható modellje volt, mert itt a baba a "nagy asztalnál" együtt eszik a családdal és később sokáig lehet használni a széket, mert több ponton is állítható, a tálca pedig levehető. Megnéztem a honlapon és 23 e pénz volt a natúr változat, gondoltam megnézem használtan árulják-e a vaterán vagy a teszveszen. Ekkor találtam rá az új szürke változatra, ami 3 naponta újrainduló aukcióban 1 Ft-ról indul. Többször beszálltam a licitálásba, de 14 e pénznél abbahagytam az ár tovább strófolását és hagytam, hogy más vigye haza. Majd mikor feladtam, hogy ilyen etetőszékem lesz és más lehetőség után kezdtem nézegetni, akkor a hosszú hétvégi alacsony licitálós kedvnek köszönhetően érkezett egy email, hogy nyertem 9,5 e pénzért, ugyanis pár nappal előtte beállítottam maximum licitnek 11 e pénzt, de tudtam, hogy úgyis túl leszek licitálva. Annyira örültem neki és ma már meg is érkezett a szék és az uram össze is szerelte, vagyis azonnal rávetette magát és még vacsora előtt állt is Tekla új étkezős rezidenciája.
Tekla is kíváncsian nézegette az előkészületeket és mikor rájött, hogy az övé lesz olyan boldog lett, majd mikor beleültettük rögtön elkezdte püfölni. Amint látszik még kicsit nagy neki, de sebaj. Lehetett volna 6 e pénzért párnát venni bele, de az ár-érték aránytalanságon ismét elvérzett az ötlet, hülye homo econimucus beidegződés..., de majd kitalálok valamit helyette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése