2011. március 8., kedd

Tekla új hangszere

Az egész úgy kezdődött, hogy Kata Csók meglátogatott 2 hete és hozott Teklának ajándékot, ami a következő videó főszereplője lett. Szereti a kis babahangszert, szerintem van érzéke hozzá, mindezt azért sejtem ilyen biztosan, mert nekem aztán semmi...



Azon gondolkodtam, hogy az hogy Káposztáson élünk és nem a belvárosban szelektálja látogatóink számát, hisz csak azok vállalkoznak az útra, akik igazán minket szeretnének látni, míg a felszínesebb kapcsolatok nem jöttek vagy nem jönnek el. De ilyen a természetes szelekció, mely generációk sorsáról is döntött, nekem is be kell látnom, hogy a tér és idő nagy mérföldkő. Így a látogatóimnak csak még jobban tudok örülni, mert mindig felvillanyozzák a napom. Már előre készítem a lelkem, milyen jó is lesz a barátokkal beszélgetni vagy mit fognak szólni Gyöngyöcskéhez, aki egytől egyig mindenkit levesz a lábáról. 
A videó csak illusztráció, milyen előadást is láthat a nagyérdemű, aki elkirándul felénk! Persze az előadás minden nap más és más, nehogy megunja az, aki többször is felkeres bennünket! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése