2011. január 23., vasárnap

Újévi fogadalom

Minden évben nekem sikerül kitalálnom valami olyan újévi fogadalmat, ami eléggé feladja nekem a leckét. Idén nem lehetetlent találtam ki, de azért nem is egyszerűen megoldható dolgot. 
A lényeg, hogy kb 5 évvel ezelőtt vettem ezt a hímzésmintát és 3 éve elkezdtem, de nagyon az elején abbahagytam és most elhatároztam, hogy befejezem. Már nagy hévvel el is kezdtem megvalósítani, és sokat is haladtam vele, de amint látszik jócskán van még vele munka, jó lesz, ha év végére befejezem....


Tekla most épp az Apjától zeneleckét vesz: vagyis üvölt a Kalálka a hifiből, a gyerek is, az Apja meg egy rizzsel töltött befőttes üveget rázogat neki és énekelget... Kár, hogy erről nem készíthetek videó felvételt, pedig nagyon vicces látvány. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése