2011. január 26., szerda

Tekla irattartója

Tekla alig született meg, de már több igazolvánnyal is rendelkezik: TAJ, lakcímkártya és adókártya. Az utóbbit nem is igazán értem, mivel a gyerekfoglalkoztatást tiltják, ezért egy darabig nem lesz rá szükség, legalább 14 évig, de elnézve a mostani tendenciát, szerintem 25-ig, persze lehet hogy a jövőben mindenki munkaalkoholista lesz..., az Apja most libapásztornak szánja, mert szerinte már most túlszaporodtak a semmiresejó diplomások...
Egy szó mint száz, csináltam neki egy tartót, amibe minden irata belefér. A tartó filcből készült és persze a belseje sokkal díszesebb, mint a külleme, én szeretem a kidolgozott részleteket és a pillangó sem maradhatott le róla.
A végeredmény kicsit csálé lett, de a tökéletlenségen látszik, hogy kézimunka! :)
 

1 megjegyzés: