2011. január 19., szerda

Tekla 7 hetes 10.14

Jelentem Tekla egyre hízik és egyre többet van fent, ami szuper, mert többet lehetünk együtt, de egyre nehezebb rendesen lekötni a figyelmét. Vagyis megtalálni az arany középutat a se túl kevés, se túl sok között. Mindkét végletet sírással díjazza...



Aki már látta az tudja milyen, aki még nem annak sem mondom el többször, hogy mennyire gyönyörű és ennyire elfogult vagyok vele szemben. Most már mosolyog és megismer szinte minden pillanatban és ha többen nézzük egyszerre, akkor is tudom, hogy keres a szemével, hol vagyok. Jó ilyen privilégizált helyzetben lenni, úgy sem tart
örökké...



Írok magamról is, vagyis az alakomról. Már egész jó, kivéve a hasamat,de ahhoz képest mekkora nagy volt, teljesen elégedett vagyok vele,most úgy 3 hónapos terhesnek nézek ki, oké oké Rubint Réka szemszögéből 6-7 hónaposnak, de őt már kismamaként sem tartottam ilyen téren mérvadónak. Mások véleménye e téren is megoszlik, a nők szerint egész jó, viszont a férfiak..., akik a terhes nőkkel teljes tisztelettel bánnak, annál galádabbak a gyerekágyasokkal. Szinte minden férfiismerősöm megjegyezte, hogy azért ne hagyjam el magam (kivéve a barátom, egy jó pont neki). A legjobb Maros papa volt, aki miután a gyerekkel kiléptünk a kórház kapuján nem tudom milyen megfontolásból elmondta, hogy most hallotta: az a legjobb fogyókúra: minden étkezés előtt 2 pohár víz. Nem akartam kiábrándítani, hogy terhesen a végén napi 3-4 litert is megittam és lufiként néztem ki. Mikor mondom nekik, hogy gyermekágy alatt szigorúan tilos tornázni, a fogyókúrától meg elapadhat a tejem csak néznek rám, hogy ezt nem is tudták.

De szerencsére eltelt az első 6 hét, és mostantól tornázhatok, csak nincs kedvem...



Küldök pár képet, az első a fürdős az egyik kedvencem, mondjuk pár hete lett lekapva. Az Apja mindig kísérletezik a gyerekkel, néha az összes hajszálam feláll egy-egy újdonságától. Ez egy vödör, amibe a gyereket fürdette, még jó, hogy már kinőtte. Az egyik fürdetéskor kikiállt hogy nézzem meg, mit csinál a lányunk. Bemegyek és ott ül a vödör vízben. Mire felteszem a költői kérdést, ugye nem hagytad egyedül, de válasz már nem érkezett, mert Tekla beleivott a vízbe és köhögött... Ettől függetlenül szeret fürdeni. Stramm kislány lesz, de ilyen felmenővel az is kell, hogy legyen. 



A másodikon én vagyok, hogy legyen egy közös kép is, mert ilyet eddig nem küldtem, főleg esztétikai okok miatt.



Mindenki hasonlítgatja a gyereket a felmenőkhöz. Tekla minden külső tulajdonságát már számtalan rokon megkapta. Most olvastam, hogy állítólag minden 10. gyereknek nem az apja a biológiai apja. Azért elég durva szám. Az Apja 99%-os esélyt ad arra, hogy Tekla az ő gyereke. Szerintem hízelgő, hogy 1%-ot ad a Szentléleknek is, mint szeplőtelen fogantatás. :)



Az utolsó kép pedig Tekla arcait mutatja, mikor igazán elemében van. 

Most megyek, mert megnézzük a Babies dokumentum filmet, ami 4 gyerek életét követi végig 1 éven keresztül 2 szegény sorsú és 2 gazdag csemete a világ 4 pontján és a konklúziója az hogy mindegy milyenek a körülmények a gyerekek bárhol boldogok tudnak lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése