2011. augusztus 20., szombat

Első táskám avagy ismerkedés a varrógéppel

Be kell valljam korábban meglehetősen féltem a varrógéptől, mert egyszer vagy 10 évvel ezelőtt próbáltam és nagy csalódás volt, hogy azonnal nem tudtam egyenesen varrni. Soha többet nem mentem a varrógép közelébe, és mikor Nagyim felajánlotta, hogy nekem adja a régi gépét, nem siettem elfogadni. De addig addig győzködött, míg kötélnek álltam és mostani kecskeméti látogatást a varrásnak szenteltem a bulizás mellett :). Így sem mondom, hogy könnyű és már profi lennék, vagy egyenesen varrnék, de nagyon élveztem, hogy varrógéppel varrok. Meg is született a táska, ami hímzéséről korábban már írtam
Íme az eredmény:



Persze még sokat kell hogy gyakoroljak és csiszoljam a tudásom, de nagyon tetszik az új táskám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése