2011. augusztus 2., kedd

CsajMac

Hogy hogyan lett Teklának Macikája, hát ez nekem is talány volt, mert se anyagom, se varrógépem, se tudásom a varrógépes varráshoz. De Nyalkán semmi sem lehetetlen.
A történet úgy kezdődött, hogy könyvvizsgáló Judit hozott egy macit és egy szabásmintát, hogy csináljon egy másikat ajándékba, majd terhes Anita is kedvet kapott és varrt egy édes zöld Mackófiút, ami Tekla kedvence lett. Nekem már ciki volt, hogy annyiszor nyafog Tekla a maci után. El is határoztam, hogy majd otthon szépen kézzel  varrok a lánynak egyet. De nem kellett addig várnia, mert pénteken, mikor a többiek Kozma Orsi koncertre mentek, mi pedig páran a táborban maradás mellett döntöttünk, akkor Rosszcsont Emma Anyukája kitalálta, hogy varrjunk közösen Teklának mackót. Maradék anyagokból válogattam a hozzávalókat és Anitától kaptam egy kislányruha alját mackóblúznak a Juditok pedig tömőanyagban segítettek ki és mindenki varrt rajta egyet, segítettek tömni, gombostűzni és gombot is kaptam a szemének. Így született meg Csajmac, igazi lány mackó, amire nagyon büszke vagyok, pedig én csak a kézi varrást és a díszítést csináltam, de nagyon tetszik az eredmény. Tekla pedig folyton szeretgeti. Már a brum-brumot is megtanulta.
Eredeti "gyári" maci

Anita Mackófiúja 

CsajMac



4 megjegyzés: