2011. augusztus 31., szerda

Őszre hangolódva

Bár még nincs ősz és melegek a napok, de sajnos egyre hamarabb sötétedik, amit minden játszóterező anyuka észlel. Ma ismét kint voltunk a Felliniben és még mindig klassz hely. Tekla pedig egyre szebben megy, úgy meghatódom, ahogy látom, hogy szedegeti a lábacskáit...

Amit ma mutatni szeretnék az új kitűzőim. Másokon nagyon tetszett, egyszer majdnem vettem ilyet a Wamp-on, de biztos éreztem, hogy nekem kell megalkotnom. Anyaguk muszlin turkált vackok, amiket nem sajnáltam felvágni és 50 Ft-nál nem kerültek többe összesen. :) Sok helyen van készítési útmutató, én Kdatta leírását használtam Panyi Zsuzsi Pont magazinából a téli számból. (20-21 oldal)

Tekla boldogan fogdosta

Ez a szürke pulcsi szinte könyörgött valami kis vidámságért

Azt hiszem fogok még ilyeneket csinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése