2011. augusztus 27., szombat

A szülinap

A szülinap nagyon jól sikerült. Horányban töltöttük a napot a családdal és szerintem mindenki jól érezte magát. 
Teklára is rákerült az ünnepi ruhácska és egy kis tündérke vált belőle

A nap túlnyomó részét viszont már így töltötte. Nagyon élvezte az új locsolóját

A játéktól kifáradva pedig a kisszékében wellnesezett

Kicsit megilletődött a tortától, én pedig attól, hogy nekem kell elfújnom a gyertyáját

A nap egyik legizgalmasabb pillanata: kit sodort ide a Duna?

Teklát, Apát és Nagypapát


Először kicsit izgultam, hogy Tekla hogy fogja viselni a hideg vizet, de - mint mindig - jobban, mint vártam és a fiúk elmondásából tudom, hogy végig kapaszkodott az úszógumiba és a lábával pedig rugkapált. Az Apja azért óvintézkedésből egy kötéllel összekötötte az úszógumit és a fürdőnadrágját. Így már elmondhatjuk, hogy Tekla 1 évesen átesett a Dunakeresztségen. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése