2011. augusztus 1., hétfő

Kisnyalka

Még nem tettem túl magam azon a rengeteg élményen, amivel gazdagodtunk az egy hetes alkotótábor alatt. Olyan jó volt csak alkotni, új technikákat tanulni, megismerni azokat az embereket, akiket eddig csak blogokon keresztül láttam. 
Tekla is élvezte a hetet, ő Anyukámmal mulatott sokat és persze más gyerekekkel. Vicces hogy becézik a kicsik: Tekli-Bekli és hasonló csacskaságot mondtak neki, de annyira szerették. 
A kép egy életkép, így mulatott Tekla a gyerekkoszorűban. 

Voltunk a Pannonhalmi Apátságban levendulát szaglászni és más fűszernövényeket. Azt hiszem Tekla egyiket sem favorizálta, bezzeg a kavicsokat...

Végül a Macikával, amit annyira szerett volna és aminek egy külön posztot szánok, mert ez a kis figura nekem Nyalkát szemlélteti és a közös alkotást.

Holnaptól elkezdem bemutatni az alkotásokat de a mai poszt Tekláé, mert sokan nem láttád az elmúlt héten még éteren sem...

2 megjegyzés:

  1. Egy öröm volt veletek találkozni!
    Majd innen szemmel követem a kislányka mindennapjait, nagyon megszerettem :)
    Még néhány óra, és az enyém is hazatalál :)

    VálaszTörlés
  2. Az internet áldásos hatása... hazamentetek, mégis itt vagytok:-) Örülök, hogy idetaláltam!

    VálaszTörlés