2011. július 4., hétfő

Szitakötők

Sokszor halogatok dolgokat, mert tartok attól, elrontom, amit olyan szépen kitaláltam, egyszóval nem megy gördülékenyen az elmélet átültetése a gyakorlatba. De ezen változtatva edzem a bátorságom. Ilyen ez a projekt is. 
Vásároltam egy Lacoste pulóvert (300 Ft-ért... :) ...), hogy csináljak magamnak táskát, csak sehogy sem akaródzott szétfejtenem, de pár napja nekiduráltam magam és megtettem, majd elkezdtem hímezgetni próbaképpen. 
Ilyenek lettek a próba szitakötőim. 3 különböző mintát próbáltam ki 3 különböző színnel. Nekem a zöld lett a befutó és ezt fogom felhímezni a táskára is. A mintákból pedig kis akármit lesznek, pl kistartókák.
Jó ez az anyag, mert szépen lehet rátenni a keresztszemes hímzést. Tud valamit ez a krokodil. :)


Együtt

Csak bélésnekvalót sehogy sem találok neki. De erre még ráérek aggódni, mikor készen lesz a 3 zöld szitakötőcske!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése