2011. július 1., péntek

Új kütyü

Na mit rejt a kis tok?
Az új kis kütyümet a KINDLE-t. A múlt héten láttam, fogtam és próbáltam először és teljesen beleszerettem. Amint hazajöttünk vízitúráról hétfőn rendeltem is magamnak Amerikából és csütörtök reggel már kezembe is foghattam. Nagyon tetszik benne az automatikus szótár és hogy fel is olvassa a szöveget, ha kérem. Gyorsan szereztem is annyi könyvet angolul, amit az elkövetkező 10 évben olvahatok. Magyar könyvekből már kevesebb van a piacon, de már megvan a hazai fóruma, ahol szép számban gyülekeznek az ingyen letölthető könyvecskék. Például Gárdonyi Géza Láthatatlan emberét már rég el akartam olvasni, de rengeteg mese is van, ami jól jön majd, ha Teklával úton vagy kiránduláson leszünk és mesélni kell. 
Tokot a vateráról rendeltem. Tegnap elküldtem és ma már meg is érkezett, hihetetlen gyorsasággal hozta a posta. Tetszik hogy neoprén a tok és kifordítható + nagyon jó áron adták. 


Még teljesen az új olvasóm hatása alatt vagyok, bár nem kezdtem bele semmibe, mert van még pár oldalam egy hagyományos könyvből, de már alig várom, hogy olvashassak. Talán jövő héten, mikor Kecskeméten leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése