2011. február 13., vasárnap

Tekla eszik

A cím csak a valóság költői túlzása, mert nem eszik, hanem beveszi a szájába, majd egy phüüü hang keretében visszaadja nekem, amit "főztem" neki. A miniatűr reszelőn minden létező rostot szétzúztam az almából, mégis kínszenvedéssel mentek le a falatok, ami pedig mégis a hasában landolt, na az sem maradt ott örökre, mert 10 perc múlva visszaböfögött állapotban feltörölhetem a járóka padlójáról, amit előtte azért szépen rákenegetett minden plüssállatra, amik a szórakozását biztosítanák. Ő biztos jól szórakozott... Ez aközben történt, mikor én az utómunkálatokat hajtottam végre, ami az etetés eltakarítását jelenti. A gyereket minden etetés előtt kompletten beburkolom, ahogy a fodrásznál a hajfestés előtt védelmezik a kuncsaft ruháit, ennek ellenére rá és rám is landol ez+az, ami nyállal kevert almát jelentett a mai napon. Ez még a könnyebben kijövő vagyis inkább elvegyülő minta a ruhán, míg a répa és a cékla a gyerek ruházatát tovább színesíti, mert szerintem max a hipó, ami ezután segíthet.
Kép, amint Apával eszik:
  Nézés Apára, minden pénzt megér. Szerintem azt jelenti, hogy ezt meg miért csináljátok velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése