2011. február 6., vasárnap

Teazsúr avagy hogyan legyünk boldog 30-asok

Egyszer mindenkit elér a felnőttség, vagyis betölti azt a bizonyos életkort, ami  után többé már nem késő tini, de még fiatalnak mondható... 
Tegnap jelen lehetettem barátnőm napjaink Jane Austenjának a szülinapi teazsúrján. 

Összesen 5 féle teát kóstoltunk meg az 1000-ből. A tulaj, inkognitóban bankár esténként teaguru jóvoltából sokkal több mindent tudtam meg a teáról, mint ami a fejembe fért. De azt mindenkinek a tudomására adta, hogy a teát filterből,  készíteni, majd cukorral, citrommal inni a műfaj meggyalázása. Magamban konstatáltam, hogy egész életemben ilyen bűnöző életmódot folytattam és reggel mint ha semmit se tanultam volna elkészítettem jelenlegi kedvenc szőlős filterteám és mikor itt írogatok boldogan kortyolgatom. Disznók elé a gyöngyöt...

A képek az utolsó gésatea kóstolásáról vannak, mikor is egy csupor zöld habos libatermék járt kézről kézre. Akik nem lehetettek jelen és csak a képeket nézegetik, azoknak elárulom, hogy a külső és az íz ezúttal találkozott. Persze mindig vannak lelkes elvontak, akik még egy pohárral rátoltak a löttyből, végülis a pálinka is üdítő, ha nagyon kifacsarjuk... 

Íme a résztvevők:
Huncutka

Álmos Fishtank

Funnygirl

Az Ünnepelt

A Nyelves
 és a
Komoly ivó

Nekem legjobban az SZSZSZ  (szamos szatmári szilva) torta ízlett, amit Betti csempészett be a teázóba, ez életmentő volt a sok tea után, ami jobban megviselte a gyomromat, mint egy áttivornyázott éjszaka. 

Végül csoportképünk a fagyos pincében, ami otthont adott a zsúrocskának. Főszereplők a pokrócok, amiből 4 volt.

Summa summárum, érdekes volt, de legyen ilyen máskor is, te meg Beus élj még 2szer ennyit!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése