2011. szeptember 18., vasárnap

Tekla alszik 3.

Már régen adtam jelt magunkról, mert pár napja komoly elhatározásra jutottam: elérkezett az idő, hogy Tekla átaludja az éjszakát és ennek az érdekében most már mindent meg fogok tenni.
Kecskeméten kaptam kölcsön egy könyvet: a beszédes cím minden éjszakát átaludni kívánó szülő imája. A könyv azt ígéri, hogy a gyerekek gyorsan el tudják sajátítani eme képességet, csak egy következetes szülő és pár nap kemény munka szükséges hozzá. Mi most itt tartunk, mert Teklát már nem etettem tegnap éjjel és ma sem fogom és az ágyában alszik el egyedül. A vicc persze az, hogy mikor én magyarázgatok neki, akkor ordít, de ha az Apja, akkor nagyon gyorsan megnyugszik.
Amíg mi az éjjeli felébredéseit számoljuk, nappal pedig az ásítánsainkat, addig ti nézzétek meg, hogy hétvégén milyen klasszul elaludt a nagyszüleivel a szabadban:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése