2011. szeptember 5., hétfő

Játszótér

A hétvégi izgalmakat hétközben a játszótéren pihenjük ki. De először is leírom, milyen izgalmas volt a hétvége, persze erről nincsenek fotóim, mert szombat egész napot és vasárnap fél napot Tekla teljes egészében az Apjával töltötte az éjszakával együtt. Dunabogdányba mentek családi napra, én pedig Kecskemétre osztálytalálkozóra. Terv szerint az éjszakát Pesten töltötték volna, de olyan jól érezték fent magukat, hogy Isti egy haverjával és Teklával végül sátraztak, úgy hogy nem is vitt magával tápszert. Mikor először meghallottam én élete legfárasztóbb éjszakáját borítékoltam az Apjának, mert Tekla éjjel legalább 3-szor ébred mellettem és eszik, ehelyett a Baba végigaludta az éjszakát. Hihetetlen nem?

Élet Borival - a Barátnőjével - a játszón




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése