2011. szeptember 14., szerda

Pinterest

Egy gyors hazaszökés után pár napot Kecskeméten töltünk Teklával, mert úgy hiányzott a családom. Itthon persze már kreatívkodtam: só-liszt-gyurmából szíveket sütöttem a templomfelszentelési ünnepségre a sátrak díszítéséhez. Majd megmutatom, ha készen leszek velük.
Amúgy most ihletet gyűjtök, milyen projektekbe is szálljak be ősszel és már rengeteg ötletem van, főleg mióta megismerkedtem a Pinterest-tel. Mindenkinek ajánlom hogy kukkantson be, még akkor is ha mást nem csinál csak meresztgeti a szemét, mert annyi gyönyörűséget szedtek össze a világ teljes blogkészletéből válogatva, hogy ez Kánaán minden esztétikát kedvelőnek.
Például ilyen kis ötleteket lehet megnézetgni: http://weheartit.com/entry/2660865 ez csak egy az ezerből, amire felfigyeltem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése