2011. április 18., hétfő

Tekla új kocsija

Már rég be kellett volna mutatnom, milyen új kocsit kapott Tekla, csak mindig volt fontosabb posztolnivaló.
Egyik nap úgy 2 hete felkerekedtünk Anyósommal és meg sem álltunk a Babaszafariig, ahol jó áron jónak tűnő kocsik szerepeltek a honlapon. Már választottam is, csak meg akartam nézni bennük Teklát. Összvissz 3 kocsiba tettem bele és mindegyikben sírva fakadt, kivéve 1-et. Ezt meg is vettük, különben ez volt amit kinéztem, de a boltban már átpártoltam egy másikhoz, amit az eladó jobban reklámozott, de Tekla szólt, hogy neki az nem tetszik.
Azóta nagyon elégedett vagyok, még akkor is, ha az egyik kereke nyikorog, nem baj, majd idővel elmúlik. Ez az első kocsim, amit nem fogok vasárnaponta a panelparolóban mosogatni, ahogy a friss autósgazdik teszik az új kedvencükkel, de mindig örülök neki, ha Teklát beleteszem. Nála már elmúlt az újdonság varázsa és már sírt benne, sőt az ujját is beszorította az 5 pontos biztonsági övbe, mikor csak 3 pontosként használtam, de ez már egy másik történet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése