2011. április 9., szombat

Születési emlék

Tudom, hogy mostanában csak Tekláról posztolok, de ő köti le minden időmet, ennek ellenére azért csinálok ezt azt, így most majd bemutatok pár dolgot, amiket mostanában csináltam.
Az első egy kép montázs lett olyan scrabbookszerűen Tekla születési emléke, amit ma hozott fel Anyu, mert eddig keretezés alatt állt. Aki persze már csinált ilyen scrabszerűséget, annak nem ajánlom a képet, mert természetesen amatőr munka, de dilettánsoknak még tetszhet.

Felhasználtam hozzá: Tekla karszalagját és a kórházi zsúrkocsin lévő feliratot. Olyan emlékeket, amiket minden anya elhoz a kórházból, csak én egy idő után  - mint sok más emlékekkel - nem nagyon tudtam mit kezdeni. Ha egy emlékdoboz alján porosodik, akkor minek, így gondoltam, élménnyé formálom. Nekem tetszik az összhatás. Raktam még hozzá 3 teklagyöngyöt és készítettem egy filcvirágot. 
Csak valahogy lefotózni nem tudtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése