2011. november 18., péntek

Új project a Kindle-re

Rég jelentkeztem, kicsit ki kellett szállnom, nem fotóztam, nem volt kedvem még internetezni sem, na ez kicsit túlzás, de van ez így...
Régóta terveztem, hogy készítek a Kindle-re egy tokot a saját szájízem szerint és most eljött a nagy elhatározás és a Fabtextilről nagyon szép anyagokat rendeltem.
Sokat paráztam mielőtt belekezdtem volna a varrásába, de végül nekiálltam és nem bántam meg. Ilyen lett:
Belülre filc került, ami kicsit megdobta a töltetet, így alig tudtam kifordítani majd az olvasót beleerőszakolni, de végül egy kis vasalás és gőzölés segített. Nagyim azért tud egy két jó trükköket az elrontott dolgok helyrehozatalára, mert ha mondjuk egyedül csináltam volna, azt hiszem a kifordítás után egy sírógörcs keretében megszabadultam volna a kis tokocskámtól. De végül csak elkészült és milyen jó lett... Azóta csak ebben van kis szerkezetem és olvasok és olvasok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése