2011. november 2., szerda

PIF játék vége

Nagyon sokat gondolkodtam rajta, mivel is lephetném meg a nálam játékra jelentekezett 3 főt, mert szeretném, ha nekik is tetszene, de én csinálnám, olyan amit ő nem csinálna magának. Végül kis horgolmányaim mellett döntöttem és egy plusz kitűző a hangulatbonbonról. Mindenki válassza ki, ami neki a legjobban tetszik. Ha többen ugyanazt kérnék, azt is el tudom készíteni. Sőt lehet kitűző vagy hajbavaló, ez is opcionális.
A felső sorban bal oldali krizantén egyedi színeit a fonal átmeneti színe okozza, ugyanilyet nem tudok csinálni, mert az alatta lévő rózsa is ugyanabból a motringból készült, de ott nem volt színváltás. 
Szóval válasszatok és küldjétek el a címeteket: Fancsila, Violini és Bardócz Éva. Köszönöm korábbi jelentkezéseteket, nagyon nagyon örülök neki, hogy meglephettek benneteket! 

2 megjegyzés:

  1. hú, köszi, nekem a szürke rózsa tetszik a legjobban, vihetem?

    VálaszTörlés
  2. Nekem a szürke virág, ha a krizantém már elfogyott...mert nekem is az a szívem csücske,bevallom..:D

    VálaszTörlés