2011. október 2., vasárnap

Horgolt virág

Kecskeméti barangolásom eredményeként ezzel a könyvvel gazdagodtam. Olyan szép, már gondoltam korábban arra, hogy megrendelem az angol nyelvű változatát, de így utólag örülök, hogy nem tettem, mert még magyarul is lassan fogom fel, hogy is kell csinálni.
Azt hittem jól tudok horgolni, de mikor a könnyű kategóriás virág 3.-szorra sikerült, vissza kellett vonnom ezt a feltételezést.
Már csak fonalakat kell vennem hozzá, mert mindegyik virág más más színnel dolgozik, nekem pedig nincs sok variációm.
A fotó a próbálkozásaimat mutatja, avagy variációk egy témára. Felülről kezdtem és az alsó már azt az állapotot mutatja, ahogy ki kellene néznie. Persze még nem tudom mire is fogom felhasználni, de mindig is szerettem volna sok horgolt virágocskát...
Talán valami ilyesmivel megpróbálkozom később, mikor hidegebb lesz az idő és lesz kedvem bekucizni pár gombolyaggal a fotelbe és horgolgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése