2011. október 26., szerda

Hangulatbonbon Colette után szabadon

Ismét nem csalódtam Collette szervezésében. Nekem Alkotónapból az első volt és nagyon megszeppenve érkeztem, mert hát a varrógépes varrás még nem az erősségem, de azok az emberek, akiket Nicolette maga mellé édesgetett egytől egyig csodálatosak voltak. Az alkotás csak úgy falta az órákat és mire felocsúdtam már vége is lett a foglalkozásnak. Persze nem végeztem, itthonra maradt a munka legkegyetlenebb része a belső körök kézi felvarrása. Mit ne mondjak megszenvedtem velük. Aki ilyen kis tárolót akar, annak melegen ajánlom Colette Meska vagy Etsy boltját, mert megéri minden forint, amit fizet érte és ez a közgazdász tanácsom. Persze, ha majd ha kicsit múlik az emlék, akkor majd a pénztárcának is nekirugaszkodom, de csak magán használatra vagy a családnak készíteném el.

Mikor befejeztem valami hiányérzetem támadt, mert bár szép anyag a pöttyes, de inkább kiegészítőként funkcionál nem pedig alapanyagként, ezért született rá egy kis virágkitűző, amit a ferdepánt anyagából készítettem filc alapra kis gyönggyel megbolondítva. Így lett teljes a kép. Az külön tetszik, hogy nem varrtam rá, mert utólag már nem lett volna szép, előtte nem volt rá idő, de így ha szükség lenne egy kitűzőre, akkor bármikor kölcsönvehetem a varrósról és máris eltűnik egy ebéd okozta sérülés vagy feldobom az egyszínű felsőm, ha ehhez van kedvem. Mondjuk annyira megtetszett a kitűző, hogy készítek egyet csak úgy magamnak is...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése