2011. május 17., kedd

Első TV-s szereplés

Mint legfiatalabb túrázó Tekla bekerült a helyi hirekbe és a Kalocsa TV kerek 6 másodpercet szánt nekünk. Aki csekkolni szeretné: itt teheti meg, május 13-i hiradó 5:34-6:43 szól a túráról (mi itt vagyunk: 6:07-6:13).

A felvételen nem látszik, de 7-8 óra felé készült, épp hogy kikecmeregtünk a sátorból, az éjszaka nyűgét még viseli az arcom. Én mondtam, hogy inkább az Apját interjúvolják meg, de mikor rámutattam Istire, aki alsónadrágban és atlétában pakolta a hajókat a tréleren, akkor a tvs csaj azt mondta, hogy nekik jó leszek én is! Az interjú tovább tartott, de csak a poénomat tartották meg..., de nem is bánom, nekem mindez elég volt és már nemcsak azzal henceghetünk, hogy a 8 hónapos Kislányunk végigment a Vajas túrán, hanem hogy a tv-be is szerepelt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése