2011. december 10., szombat

Ünnepi készülődés

 

Mostanában teljesen kivontam magam a blogvilágból és karácsonyi ajándékokat gyártottam, amiket csak az ünnepek után mutogatok majd meg, kivéve talán Tekláét, mert ő még nem csekkolja a blogot, persze ahogy már kezeli a gépet, nem sokára ő is rendszeres olvasómként fog bejelentkezni. :)
A fotó róla, ahogy a "Bogyó" szó elhagyja a száját, már kiejti a mindkét szótagot és kapaszkodik fel a székre, amire úgy mászik fel, mint egy artista.

Karácsonyi díszítésen gondolkodtam, de semmi komolyba nem akartam belefogni, mert az ünnepeket nem itthon töltjük, hanem zömében Kecskeméten. Ennek ellenére nem tudtam megállni, hogy legalább egy pici valamit ne tegyek ki, így jött a papírcsillag fűzér, amit  gyorsan felszereltem. 
Még csak szép papírokat sem választottam, mert Elle és Metró újságokból vágtam ki, de a színvilág harmonizál a lakással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése